ZÁKAZNICKÁ LINKA
595 136 728
denně / 08:00 - 20:00

Často kladené dotazy

Zapomněl jsem heslo do systému RIO, co mám dělat?

Na stránce https://rio.sillet.cz si sami můžete vygenerovat nové heslo přes „zapomenuté heslo“ po zadání Vašeho přihlašovacího jména. Nové heslo Vám bude poté zasláno na Váš email.

Zapomněl jsem přihlašovací jméno do systému RIO, co mám dělat?

Můžete se na nás obrátit na zákaznické lince 595 136 728 nebo emailem na info@sillet.cz. Obratem Vám vygenerujeme nové přihlašovací údaje.

Jak dlouho bude trvat, než mě někdo kontaktuje (netýká se online sjednání)?

Po odeslání Vašeho požadavku přes POJISTLINE a jeho zaevidování v systému budete v co nejkratší možné době kontaktován/a našim makléřem.

Můžu se zastavit osobně přímo na pobočce?

Osobně se můžete zastavit ve vybraných pobočkách v Ostravě, Brně a Opavě.

Jak mám dále postupovat, když pošlu požadavek přes POJISTLINE (netýká se online sjednání)?

Po odeslání požadavku vyčkejte kontaktování makléře. Následně si odsouhlasíte Vaše požadavky a bude Vám do systému vložen návrh pojistné smlouvy, popř. jiné poptávané služby. V případě, že nabídku budete akceptovat, můžete smlouvu uhradit Vámi zvoleným způsobem. Originál smlouvy Vám bude následně zaslán poštou (v případě, že je podpis vyžadován pojistitelem).

Můžu sjednat smlouvu také online bez kontaktu s makléřem?

Ano. V případě on-line sjednání pojistné smlouvy postupujete dle jednotlivých kroků. Nejdříve vyplníte požadované informace pro kalkulaci ceny, dále vyberete z nabízených pojistitelů (pojišťoven), poté již jen vyplníte své údaje a uhradíte pojistné.

Mohu platit pojistné měsíčně?

Frekvence placení pojistného závisí na daném pojistiteli (pojišťovně) a na zvoleném typu produktu. Může to být měsíční, čtvrtletní, pololetní či roční. Záleží poté na Vás, co preferujete.

Jaké jsou způsoby platby? Můžu platit kartou?

Pojistné, popř. jiné platby, je možné realizovat prostřednictvím platební brány, bankovním převodem nebo je možná platba na dobírku. Záleží tedy na Vámi zvoleném způsobu platby.

Na koho se můžu obrátit v případě dotazu?

Můžete se na nás obrátit na zákaznické lince 595 136 728 nebo emailem na info@sillet.cz. V zabezpečeném prostoru systému RIO „moje smlouva“ můžete využít také online chat v dolním rohu obrazovky.

Na koho se můžu obrátit v případě, že mám technický problém?

Můžete kontaktovat technickou podporu na telefonním čísle 599 527 843 nebo emailem na poradna@pojist-line.cz.

Mohu ohodnotit spokojenost se službami POJISTLINE?

Ano, při potvrzení pojistné smlouvy můžete v dalším kroku napsat hodnocení spokojenosti s poskytnutou službou.

Potřebuji na už uzavřené smlouvě něco změnit, na koho se můžu obrátit?

V zabezpečeném prostoru systému RIO „moje smlouva“ můžete využít online chat v dolním rohu obrazovky. Také můžete využít přímo kontaktu na makléře, který Vám sjednal pojistnou smlouvu. Případně chat přímo u Vámi zaslaného požadavku.

Potřebuji pomoc při řešení pojistné události u sjednané pojistné smlouvy prostřednictvím POJISTLINE

Můžete se na nás obrátit na zákaznické lince 595 136 728, 599 527 843 nebo emailem na info@sillet.cz. Také můžete využít přímo kontaktu na makléře, který Vám sjednal pojistnou smlouvu.

Chtěl bych začít spolupracovat a nabízet služby POJISTLINE

Můžete se na nás obrátit na zákaznické lince 595 136 728, 599 527 843 nebo emailem na info@sillet.cz.

Je možné čerpat další nadstandardní benefity při sjednání pojistné smlouvy?

Ano, výčet benefitů je uvedený po odeslání poptávky.